Let op! Uw browser is verouderd, dit kan negatief effect hebben op de gebruikerservaring. Download Chrome
X
Het slimme ECD voor de gehandicaptenzorg: PUUR.

Gehandicaptenzorg

PUUR. voor de gehandicaptenzorg is het slimme ECD van Ecare speciaal voor alle professionals werkzaam in de gehandicaptenzorg. PUUR. ondersteunt het proces van zorgverlening van A tot Z. Zowel zorginhoudelijk als administratief.


Benieuwd hoe PUUR. voor de gehandicaptenzorg eruit ziet? Dan is de interactieve demo wat voor jou. Door zelf in het dossier te klikken, krijg je een inkijkje in de belangrijkste functies van het dossier. Vul het formulier onderaan deze pagina in om deze interactieve demo te downloaden.

Voor de beste versie van jezelf

PUUR. is slim, eenvoudig, overzichtelijk en vriendelijk in gebruik

Met PUUR. hebben we een heel helder doel voor ogen: we stimuleren professionals in de zorg de beste versie van zichzelf te zijn. De juiste software draagt hieraan bij. Ons ECD is slim, eenvoudig, overzichtelijk en vriendelijk in gebruik. Iedereen kan ermee werken.

PUUR. sluit aan bij jouw werkproces

Iedere discipline zijn eigen professionele omgeving

PUUR. is gebouwd op één ‘bodemplaat’, dit betekent dat een cliënt één dossier heeft in PUUR. Op deze bodemplaat hebben wij per discipline een eigen professionele omgeving vormgegeven. Deze professionele omgeving past zich aan aan zijn gebruiker: zowel in hoe PUUR. eruit ziet als het werkproces dat PUUR. volgt.


Dus werk jij als begeleider op de groep dan ziet PUUR. er voor jou anders uit en ondersteunt jou in andere taken, dan voor jouw collega in de ambulante begeleiding of op de administratie. De informatie wordt natuurlijk volledig drempelloos tussen de omgevingen uitgewisseld.

Intuïtieve ondersteuning

PUUR. stimuleert samenwerken in de driehoek

Onze visie op zorg speelt een leidende rol in de ontwikkeling van PUUR. voor de gehandicaptenzorg: onze oplossingen zijn er om het samenwerken en samendoen in de driehoek zo slim en intuïtief mogelijk te ondersteunen.

PUUR. is eenvoudig, slim, professioneel en open

PUUR. voldoet 1 op 1 aan de basisprincipes uit het ontwerp van VGN en Actiz:

  • PUUR. is eenvoudig in gebruik. Binnen mum van tijd heeft iedere zorgprofessional PUUR. onder de knie.
  • PUUR. is slim. We gebruiken technologieën als AI voor het analyseren en interpreteren van vrije rapportages. Rapporteren op doelen wordt hiermee ingeperkt.
  • PUUR. is professioneel. PUUR. volgt de professional in het dagelijks werk en ondersteunt samenwerking in de driehoek.
  • PUUR. is open en interoperabel. Ons team van ketencommunicatie-experts werkt continu aan het optimaliseren het gegevensuitwisselingsproces met externe betrokken partijen.
Werken vanuit één overzichtspagina

PUUR. voor de begeleider wonen en dagbesteding

Werk je als begeleider wonen en/of dagbesteding dan ondersteunt PUUR. je op handige en vriendelijke wijze. Op de startpagina zie je in één oogopslag hoe het met jouw cliënten gaat. Je leest de overdrachtsrapportages en ziet welke afspraken er die dag op de agenda staan. Zowel cliëntgebonden afspraken als die voor de hele groep. Vrij rapporteren kan ook meteen vanuit deze pagina. PUUR. schrijft de rapportages automatisch onder de juiste cliënt weg en koppelt, daar waar nodig, ook zelf de juiste doelen eraan. Rapporteren op doelen is dus niet meer nodig.


Gegevens uitwisselen

Wil je informatie over een cliënt delen met je collega’s op de dagbesteding of op de woongroep, dan regel je dat ook heel gemakkelijk in PUUR. Dit geldt ook voor het soepel en veilig uitwisselen van gegevens met artsen, behandelaren, familieleden en andere formele en informele zorgverleners in het netwerk van je cliënt.

Wie komt er op de dagbesteding?

Om eenvoudig en slim te zien wie er op de dagbesteding komt en wie er op de dagbesteding is geweest, hebben wij het handige kopje 'wie komt er?' toegevoegd.

Je agenda als leidraad

PUUR. voor de ambulant begeleider

Jouw agenda is je alles, als je cliënten begeleidt in hun eigen thuissituatie. In PUUR. is je agenda dan ook de rode draad gedurende jouw werkdag: je ziet je afspraken voor die dag, je opent de dossiers die je nodig hebt en je rapporteert eenvoudig vanuit je agenda in het dossier van je cliënt. Afspraken bevestig je via je agenda, PUUR. verwerkt deze automatisch in de urenregistratie.

Soepele communicatie

PUUR. voor de gedragsdeskundige

Als gedragsdeskundige werk je nauw samen met de begeleider, daarom is soepele communicatie en het uitwisselen van gegevens niet alleen fijn maar ook essentieel om je werk goed te kunnen doen. PUUR. stimuleert dit. Met PUUR. heb je alle rapportages en dossiers van jouw cliënten bij de hand. Je ziet meteen wanneer er een nieuwe rapportage gemaakt is door een begeleider en reageert er eenvoudig op. Naast de communicatie met de begeleider communiceer je via PUUR. ook gemakkelijk en veilig met de familie, arts, fysio, het ziekenhuis en andere formele en informele zorgverleners in het netwerk van je cliënt.

Multidisciplinair samenwerken

PUUR. voor de behandelaar

Als behandelaar werk je volop samen met de andere formele en informele professionals in het netwerk van je cliënt. Om multidisciplinaire samenwerking te stimuleren hebben wij een intensieve samenwerking met Gerimedica. Hun behandeldossier Ysis hebben wij geïntegreerd in ons dossier PUUR.


Dit zorgt ervoor dat je als behandelaar via Ysis met PUUR. kunt communiceren. Rapportages worden over en weer uitgewisseld, behandeladviezen zijn inzichtelijk en meetwaarden zijn direct beschikbaar. Daarnaast zijn medische gegevens zoals reanimatiebeleid, allergieën, maar ook beleids- en juridische gegevens altijd up-to-date.


Op deze manier proberen wij alle professionele omgevingen binnen de gehandicaptenzorg op elkaar aan te laten sluiten zonder dat de disciplines hier afzonderlijk van elkaar obstakels ervaren. Zo helpen we alle disciplines focus te houden op het primaire proces; goede zorg leveren.



Hét gebruiksvriendelijke digitale dossier van de cliënt

PUUR. voor de cliënt & familie

PUUR. is er niet alleen voor zorgverleners maar ook voor cliënten zelf, hun familie en mantelzorgers. We noemen het PUUR. van jou.

PUUR. van jou is dus hét gebruiksvriendelijke digitale dossier van jou als cliënt of als verwante. PUUR. van jou is via het internet te bereiken, zowel op je telefoon, tablet als laptop. Het geeft jou en je mantelzorgers en verwanten op een eenvoudige en veilige wijze toegang tot het dossier. Zo kun je onder andere je zorgafspraken bekijken en de rapportages van je begeleiders inzien. Echt álle rapportages, want PUUR. is volledig transparant.

Natuurlijk kun jij zelf kiezen welke informatie zichtbaar is voor bijvoorbeeld je ouders of mantelzorgers. Want wij snappen dat zij niet altijd perse alles van je hoeven te weten. Dat regel je eenvoudig in PUUR.

Ook kun je zelf rapporteren in PUUR. van jou en vul je er belangrijke informatie over jezelf in.

Zo word je dus niet alleen betrokken bij de zorg voor jezelf of je verwanten. Je doet het echt samen met de zorgverlener.

Dit ben ik

Om de cliënten echt goed te leren kennen, hebben wij de 'Dit ben ik' pagina ingericht.

Grip op hoe jullie het doen

PUUR. voor het team

Door middel van overzichtelijke dashboards geeft PUUR. je inzicht in hoe jullie het doen als team en hoe tevreden jullie cliënten zijn. Het doel van deze informatie is om te leren en je te helpen verbeteren.

Denk hierbij aan:

  • Wat zijn de resultaten van de cliëntervaringsinstrumenten?
  • Welke verbeteracties/incidenten zien we?
  • Welke Wzd-maatregelen worden ingezet?
  • Hoe staat het met de productiviteit?
  • Hoe blij zijn onze cliënten?
  • Is onze bezetting op orde?

Heb je behoefte aan andere inzichten? Laat het ons weten, dan kijken we samen of PUUR. jullie hier in kan helpen.

Altijd in control met PUUR.

PUUR. voor de bedrijfsvoering

Waar goede zorg en begeleiding geleverd wordt, is het van essentieel belang dat er tijdig en correct gedeclareerd wordt. Jaarlijks gaan er grote bedragen door jullie handen en dat proces moet op professionele en efficiënte wijze ondersteund worden met betrouwbare administratie software.


PUUR. zorgt voor een procesmatige ondersteuning en leidt jou als administratief professional vakkundig door het gehele administratieve proces. Inclusief alle controles die je op verschillende momenten in het proces moet uitvoeren. Met PUUR. ben je weer in control.


Rianne Nijland, coördinator WijkServiceCentrum bij ZorgAccent, werkt al ruim 11 jaar met PUUR. administratie en wordt nog steeds blij van onze software. Waarom? Ze deelt het met ons in onderstaande video.

Cliëntadministratie in PUUR.

Slimme technologie verwerkt toewijzingen en geregistreerde zorg naar de juiste declaratie.

  • De begeleider registreert de geleverde zorg (middels tijdsregistratie of aanwezigheid registratie).
  • PUUR. weet bij welke cliënten wat voor zorg is uitgevoerd en hoe dit gedeclareerd dient te worden.
  • PUUR. rekent de juiste bekostiging uit. Je collega in de zorg hoeft zich daar dus niet mee bezig te houden.

PUUR. ook de mogelijkheid om cliëntspecifieke tarieven in te voeren (bijvoorbeeld in het geval van PGB of OR) en om vaste maandbedragen te kunnen factureren/declareren. Handig!

Middels een handig stappenplan doorloop jij heel eenvoudig alle stappen van het administratieve proces. Gaat er iets mis of ontbreekt er informatie? PUUR. kijkt met je mee en zal je een seintje geven. Zo ben en blijf jij altijd in control.

Interessant!

Innovatieve technologie in PUUR.

Artificial Intelligence; jouw digitale collega

De rol van artificial intelligence (AI) wordt in de toekomst steeds groter. Maar welke rol is er voor AI weggelegd in ons ECD PUUR. voor de gehandicaptenzorg? Om deze vraag te beantwoorden, is het belangrijk om eerst te snappen wat AI inhoudt. Lees snel verder of bekijk de video hieronder.

Veiligheid voorop

Veilig werken met PUUR.

Onze software voldoet altijd aan de laatste wet- en regelgeving. Het ecd is via een 2-factor authenticatie toegankelijk via laptop, tablet en smartphone met internetverbinding. Bovendien voldoet PUUR. aan de strenge veiligheidseisen die gesteld worden aan software voor zorgorganisaties.

De certificering daarvoor is voor PUUR. net weer met 3 jaar verlengd, wat betekent dat de ontwikkeling, beveiliging en data-opslag van PUUR. volgens de richtlijnen plaatsvinden.

Blije klanten en fijne samenwerkingen

Hier doen we het voor!

Irma Harmelink, bestuurder bij Elver, aan het woord

Nieuw zorgdossier Elver: primaire proces is rode draad

Gehandicaptenzorgorganisatie Elver kiest voor PUUR. Waarom? Gewoonweg omdat dit ECD wél het primaire proces ondersteunt en niet primair vanuit het administratieve proces is ontwikkeld. Irma Harmelink, bestuurder van Elver legt het uit in de podcast Zorgstandpunt.

Elver is een organisatie met 550 cliënten, 1.200 medewerkers en 400 vrijwilligers.

Waarom? Ze lichten het graag toe.

Ook Esdégé-Reigersdaal enthousiast over ECD PUUR.

Esdégé-Reigersdaal biedt met 3.000 medewerkers advies, behandeling, diagnose en woonruimte aan circa 3.600 mensen met een verstandelijke en lichamelijke beperking.

De zorgorganisatie is al jarenlang op zoek naar een ECD dat medewerkers ondersteunt in de verzorging en begeleiding van cliënten. Geen van de bestaande ECD’s voldeed destijds, waardoor werd besloten om er zelf een te laten ontwikkelen. “Je leest over ECD’s dat ze juist meer lastenverzwaring voor de zorgverleners veroorzaken”, stelt Miriam. “Dat wilden wij echt voorkomen. Daarom hebben we jaren geleden besloten om zelf een systeem te laten ontwikkelen. Wat dat betreft zijn we best een eigenwijze organisatie.” Na enig onderzoek bleek het zelf laten ontwikkelen en onderhouden van een ECD toch te complex. Toen kwamen ze ons op het spoor.

Lees het hele interview met bestuurder Miriam Traudes en projectleider Susanne Hauwert van Esdégé-Reigersdaal waarin ze hun keuze voor PUUR. toelichten.

Download de interactieve demo

Benieuwd hoe PUUR. voor de gehandicaptenzorg eruit ziet?

In deze interactieve demo van PUUR. voor de gehandicaptenzorg, krijg je een inkijkje in de belangrijkste functies van het dossier door er zelf doorheen te klikken.