PREM geïntegreerd in Puur

Met gepaste trots delen we mee dat PREM in ons ECD – Puur – is geïntegreerd en de gegevens automatisch worden aangeleverd bij Zorgkaart Nederland. Geen omslachtig proces met allerlei meetbureaus, gewoon simpel, laagdrempelig en gebruiksvriendelijk zodat je het als team zelf met je cliënt kunt invullen. Makkelijk toch?

Vanaf 2019 staat de PREM Wijkverpleging voor alle zorgaanbieders binnen de wijkverpleging op de agenda. De PREM is ontwikkeld om ervaringen van cliënten in de wijkverpleging inzichtelijk te maken en verplicht in onze sector. Er volgt vaak een omslachtig proces van digitaal vragenlijsten uitzetten bij cliënten of deze persoonlijk afnemen en dat kost een hoop geld. Geen wonder dus dat allerlei meetbureaus aankloppen om je als zorgaanbieder te helpen.

Jij als zorgaanbieder krijgt uiteindelijk alleen een conclusie van dit hele omslachtige proces, die je dan zelf weer intern moet doorzetten. De teams hebben de regie niet meer, terwijl zij juist iets moeten doen met de uitkomsten. Helemaal niet handig dus!


Samen met Zorgkaart Nederland

Het is toch juist belangrijk om een laagdrempelige manier te vinden om PREM te gebruiken en zo de zorg juist te ontlasten? Dat moet anders kunnen. Daarom zijn wij met Zorgkaart Nederland en ZorgAccent in gesprek gegaan.

Met gepaste trots kunnen we nu meedelen dat PREM in ons ECD – Puur – is geïntegreerd en de gegevens automatisch worden aangeleverd bij Zorgkaart Nederland.

Geen omslachtig proces met allerlei meetbureaus, gewoon simpel, laagdrempelig en gebruiksvriendelijk zodat je het als team zelf met je cliënt kunt invullen. Makkelijk toch?


Als team de touwtjes (& data) in handen

Als je met Puur werkt, kun je als team zelf de PREM invullen met de cliënt samen. Deze kan dan in Puur digitaal zijn handtekening zetten en wij zorgen ervoor dat de gegevens netjes worden aangeleverd bij Zorgkaart Nederland. Daar hoef je als zorgaanbieder dus niets meer voor te doen!

En je hebt als team direct alle data in Puur en in het Teaminzicht inzichtelijk. Bovendien is de PREM een mooie aanzet voor een goed gesprek met de cliënt, toch?

Kun je meteen even doorvragen als de cliënt niet zo tevreden blijkt (of juist wel natuurlijk!) en kijken wat je eraan kunt doen. Geen onbekenden meer die contact opnemen met de cliënt, korte lijntjes, en meteen kijken waar het beter kan. Gewoon zelf de touwtjes (& data) in handen!


Lees nog even verder



Techorama, deep knowledge IT

8 oktober 2019

Onze collega’s Matthijs en Hugo waren vorige week op de Techorama; een internationaal technologie congres voor ontwikkelaars en kwamen daar […]

bekijken

Van niets, iets zien worden! Daar word ik blij van.

7 oktober 2019

Hoi, aangenaam! Ik ben Michelle en werkzaam als Product Owner bij Ecare. Als Product Owner heb ik eigenlijk één heel […]

bekijken

PREM…..wat is het?

1 oktober 2019

PREM, de Patient Reported Experience Measure, wordt gebruikt om te meten hoe patiënten de geleverde zorg en service hebben ervaren. […]

bekijken

Inschrijven nieuwsbrief


Hallo Ecare,

Graag ontvang ik nieuws van jullie.
Mijn naam is en mijn e-mailadres is . Ik werkzaam bij .



info@ecare.nl   |   053 - 4757 000   |   Algemene voorwaarden   |   Disclaimer   |