PREM geïntegreerd in Puur

Met gepaste trots delen we mee dat PREM in ons ECD – Puur – is geïntegreerd en de gegevens automatisch worden aangeleverd bij Zorgkaart Nederland. Geen omslachtig proces met allerlei meetbureaus, gewoon simpel, laagdrempelig en gebruiksvriendelijk zodat je het als team zelf met je cliënt kunt invullen. Makkelijk toch?

Vanaf 2019 staat de PREM Wijkverpleging voor alle zorgaanbieders binnen de wijkverpleging op de agenda. De PREM is ontwikkeld om ervaringen van cliënten in de wijkverpleging inzichtelijk te maken en verplicht in onze sector. Er volgt vaak een omslachtig proces van digitaal vragenlijsten uitzetten bij cliënten of deze persoonlijk afnemen en dat kost een hoop geld. Geen wonder dus dat allerlei meetbureaus aankloppen om je als zorgaanbieder te helpen.

Jij als zorgaanbieder krijgt uiteindelijk alleen een conclusie van dit hele omslachtige proces, die je dan zelf weer intern moet doorzetten. De teams hebben de regie niet meer, terwijl zij juist iets moeten doen met de uitkomsten. Helemaal niet handig dus!


Samen met Zorgkaart Nederland

Het is toch juist belangrijk om een laagdrempelige manier te vinden om PREM te gebruiken en zo de zorg juist te ontlasten? Dat moet anders kunnen. Daarom zijn wij met Zorgkaart Nederland en ZorgAccent in gesprek gegaan.

Met gepaste trots kunnen we nu meedelen dat PREM in ons ECD – Puur – is geïntegreerd en de gegevens automatisch worden aangeleverd bij Zorgkaart Nederland.

Geen omslachtig proces met allerlei meetbureaus, gewoon simpel, laagdrempelig en gebruiksvriendelijk zodat je het als team zelf met je cliënt kunt invullen. Makkelijk toch?


Als team de touwtjes (& data) in handen

Als je met Puur werkt, kun je als team zelf de PREM invullen met de cliënt samen. Deze kan dan in Puur digitaal zijn handtekening zetten en wij zorgen ervoor dat de gegevens netjes worden aangeleverd bij Zorgkaart Nederland. Daar hoef je als zorgaanbieder dus niets meer voor te doen!

En je hebt als team direct alle data in Puur en in het Teaminzicht inzichtelijk. Bovendien is de PREM een mooie aanzet voor een goed gesprek met de cliënt, toch?

Kun je meteen even doorvragen als de cliënt niet zo tevreden blijkt (of juist wel natuurlijk!) en kijken wat je eraan kunt doen. Geen onbekenden meer die contact opnemen met de cliënt, korte lijntjes, en meteen kijken waar het beter kan. Gewoon zelf de touwtjes (& data) in handen!


Lees nog even verder



Webinar: voorbeeld zorgplannen in Puur

13 december 2019

Webinar: voorbeeld zorgplannen in Puur   Een voorbeeld zorgplan is een hulpmiddel voor jou als zorgprofessional bij het zorgen voor […]

bekijken

Voorbeeld zorgplan voor chemo- en radiotherapie in Puur

13 november 2019

Isa Rosel is wijkverpleegkundige bij Amstelring wijkzorg en heeft zich gespecialiseerd op het gebied van oncologie. Samen met haar collega […]

bekijken

Artificial Intelligence als hulpmiddel voor zorgverleners

1 november 2019

Ik hoor je denken: “Artificial Intelligence in de zorg? Dat zijn toch van die robots? Wat heb ik daar nou […]

bekijken

Inschrijven nieuwsbrief


Hallo Ecare,

Graag ontvang ik nieuws van jullie.
Mijn naam is en mijn e-mailadres is . Ik ben werkzaam bij .



info@ecare.nl   |   053 - 4757 000   |   Algemene voorwaarden   |   Disclaimer   |