PREM, de Patient Reported Experience Measure, wordt gebruikt om te meten hoe patiënten de geleverde zorg en service hebben ervaren. Sinds kort hebben we de PREM in onze software – Puur – geïntegreerd en worden de gegevens automatisch aangeleverd bij Zorgkaart Nederland.

Aline Poolen, bestuurder van ZorgAccent, vertelt ons wat PREM precies inhoudt, hoe het werkt en wat de voordelen zijn.

Meer weten over PREM in Puur? Lees dan ook eens dit artikel.

Lees nog even verder



Techorama, deep knowledge IT

8 oktober 2019

Onze collega’s Matthijs en Hugo waren vorige week op de Techorama; een internationaal technologie congres voor ontwikkelaars en kwamen daar […]

bekijken

Van niets, iets zien worden! Daar word ik blij van.

7 oktober 2019

Hoi, aangenaam! Ik ben Michelle en werkzaam als Product Owner bij Ecare. Als Product Owner heb ik eigenlijk één heel […]

bekijken

Stuur een kaartje met omapost!

25 september 2019

Een kaartje maakt mensen blij. Meer dan een miljoen Nederlanders voelt zich sterk eenzaam. Bij eenzaamheid voelen mensen het gemis […]

bekijken

Inschrijven nieuwsbrief


Hallo Ecare,

Graag ontvang ik nieuws van jullie.
Mijn naam is en mijn e-mailadres is . Ik werkzaam bij .



info@ecare.nl   |   053 - 4757 000   |   Algemene voorwaarden   |   Disclaimer   |