Let op! Uw browser is verouderd, dit kan negatief effect hebben op de gebruikerservaring. Download Chrome
X
Hét slimme ECD voor zorgprofessionals

PUUR. voor de zorgprofessional

Een ECD dat zorgprofessionals écht ondersteunt in het dagelijkse werk? Dat is PUUR. Van zorgplannen en rapportages tot dagelijkse werkzaamheden en samenwerking, PUUR. maakt het gemakkelijk.


Ontdek hoe PUUR. zorgprofessionals verder helpt.

BBZ zorgverleners
De uitgangspunten van PUUR.

PUUR. begrijpt jou

Bij de ontwikkeling van PUUR. hebben we, samen zorgprofessionals, diepgaand gekeken naar jouw werkwijze, of je nu een begeleider op een groep bent, een wijkverpleegkundige, of in een verpleeghuis werkt.


Voor elke discipline hebben we een specifieke online omgeving gecreëerd: het digitale zorgdossier, volledig afgestemd op jouw manier van werken. Dit digitale dossier is gebaseerd op open standaarden, wat betekent dat het veilig en snel informatie kan uitwisselen met externe zorgverleners. Hierdoor wordt samenwerken met bijvoorbeeld de huisarts, vrijwilligers en verwanten aanzienlijk vereenvoudigd.


Bij de doorontwikkeling van PUUR. staan enkele kernprincipes altijd centraal:

  • PUUR. is eenvoudig in gebruik.
  • PUUR. vertrouwt op het vakmanschap van de zorgprofessional.
  • PUUR. minimaliseert administratieve lasten tot het uiterste.
PUUR in al zijn eenvoud
PUUR zorgmessenger header

Samenwerking

In de ouderenzorg leggen we extra nadruk op samenwerken binnen de keten. PUUR. is zo ontworpen dat het veilig en efficiënt informatie kan uitwisselen met externe systemen, waardoor samenwerkingen naadloos verlopen.


In de gehandicaptenzorg staat samenwerking in de driehoek centraal. Echte samenwerking met de cliënt en/of verwanten is essentieel voor het bieden van passende en persoonlijke zorg en begeleiding. PUUR. bevordert dit door communicatie op een open en intuïtieve manier mogelijk te maken.

PUUR. in een notendop

Bij het openen van PUUR. krijg je direct inzicht in de status van de cliënten en team, evenals het dagelijkse programma op de groep of jouw route in de wijk.


Je kunt eenvoudig zorgplannen opstellen, rapportages maken - of inspreken -, meetresultaten noteren, evalueren, afspraken maken en communiceren met andere betrokkenen in het zorgnetwerk.


Neem je tijdelijk een cliënt over van een ander team? Dan vraag je via PUUR. op eenvoudige wijze toegang tot het dossier van die cliënt. Handig, als je even ergens moet bijspringen!

Dossierinzage

Dankzij de integratie met diverse zorgtechnologieoplossingen regel je via PUUR. moeiteloos de aanvraag van bijvoorbeeld een zorgrobot of medicijndispenser. Ook toedieningsregistraties voer je snel en simpel uit via PUUR.


Slimme technologieën, waaronder AI, helpen de administratieve lasten tot een minimum te beperken en de kwaliteit van zorg te verhogen. Denk hierbij aan spraakgestuurd rapporteren en het automatisch koppelen van vrije rapportages aan doelen (in de gehandicaptenzorg) of aandachtsgebieden (in de VVT). Dit maakt het werken in de zorg weer een stukje aangenamer!

Ons ECD helpt bij

Veilig werken

Een modern ECD voldoet altijd aan de laatste wet- en regelgeving en aan de strenge veiligheidseisen voor software in zorgorganisaties. Toegang tot het ECD gebeurt via tweefactorauthenticatie en is beschikbaar op laptops, tablets en smartphones met internetverbinding.

Het plaatje compleet

Administratie

PUUR. is ontstaan vanuit de behoefte van zorgverleners aan een dossier dat hen echt ondersteunt in het dagelijks werk. Maar daarmee ben je er natuurlijk nog niet. Het primaire proces van zorgverlening is onlosmakelijk verbonden met zaken als cliënt- en medewerkeradministratie, declaratie en facturatie.

Benieuwd welke voordelen PUUR. voor de bedrijfsvoering biedt? Klik hieronder.

Interactieve demo

Benieuwd hoe PUUR. voor jouw organisatie kan werken?

In onze interactieve demo van PUUR. krijg je een inkijkje in de belangrijkste functies van het dossier door er zelf doorheen te klikken.