Let op! Uw browser is verouderd, dit kan negatief effect hebben op de gebruikerservaring. Download Chrome
X
28 maart 2023

Patyna breidt PUUR. zorgmessenger uit met efficiënte aanvraag van zorgtechnologie

Nieuws

De Friese zorgorganisatie Patyna maakt al enige tijd gebruik van PUUR. zorgmessenger om op efficiënte wijze cliëntgebonden informatie tussen afdelingen, (externe) zorgprofessionals & leveranciers uit te wisselen.


Patynazorg

Efficiënte communicatie binnen het netwerk

PUUR. zorgmessenger maakt communicatie binnen het netwerk van de cliënt op eenvoudige en efficiënte wijze mogelijk, direct vanuit het digitale dossier van de cliënt. Bijvoorbeeld met de huisarts. Denk hierbij aan uitvoeringsverzoeken, verwijzingen van en naar de huisarts en communicatie over bijvoorbeeld meetwaarden, rapportages, vragen etc.


Maar ook interne cliëntgebonden communicatie tussen het zorgteam en de administratie verloopt veilig, soepel en snel via PUUR. zorgmessenger.

Zorgtechnologie aanvraag veilig & snel via PUUR. zorgmessenger

Patyna kiest ervoor om de inzet van PUUR. zorgmessenger uit te breiden ten behoeve van de informatieuitwisseling met zorgtechnologie leveranciers.


Met PUUR. zorgmessenger is zorgtechnologie op efficiënte wijze via het dossier van de cliënt te regelen. In PUUR. stuurt de zorgverlener met enkele klikken een aanvraag of afmelding van bijvoorbeeld de inzet van medicijndispenser Medido of beeldzorg tablet Compaan naar de leverancier. De leverancier zorgt ervoor dat het slimme hulpmiddel bij de cliënt wordt bezorgd of opgehaald. De zorgprofessional heeft hier geen omkijken meer naar.

PUUR. stuurt tevens automatisch een bericht naar de cliëntadministratie. Zodat ook de financiële afhandeling in gang kan worden gezet.


Dankzij de inzet van PUUR. zorgmessenger levert dit de zorgprofessional tot wel 20 minuten aan tijdswinst op per aan- en afmelding van zorgtechnologie.


Benieuwd hoe PUUR. zorgmessenger binnen jouw organisatie tijd kan besparen? Neem gerust contact met ons op.