PUUR. is ontstaan vanuit de behoefte van zorgverleners aan een dossier dat hen echt ondersteunt in het dagelijks werk. Maar daarmee ben je er natuurlijk nog niet. Het primaire proces van zorgverlening is onlosmakelijk verbonden met zaken als cliënt- en medewerkeradministratie, declaratie en facturatie, samenwerking in de keten, externe verantwoording, informatieveiligheid en ga zo maar door.
Om een zorgorganisatie volledig te kunnen ondersteunen, hebben wij onze software PUUR. door de jaren heen verder ontwikkeld waardoor er nu een bewezen en volledig softwarepakket voor zorgorganisaties staat.
PUUR. is er dus allang niet meer alleen voor de zorgprofessional, maar ook voor al die andere ‘minder zichtbare’ mensen die ervoor zorgen dat het primaire proces op rolletjes loopt.
In een gezonde zorgorganisatie gaan declaraties correct en op tijd naar gemeente, verzekeraar of zorgkantoor. Medewerkers krijgen tijdig het salaris waar ze recht op hebben omdat administratieve processen soepel lopen. PUUR. ondersteunt het allemaal. Rianne Nijland, coördinator WijkServiceCentrum bij ZorgAccent, werkt al ruim 11 jaar met PUUR. administratie en nog steeds wordt ze blij van onze software. Waarom? Ze deelt het met ons in deze video.
Benieuwd welke voordelen PUUR. administratie nog meer biedt? Je leest het hieronder.
Administratie voor medewerkers
Zorgprofessionals werken onregelmatig. Dat maakt de salarisverwerking complexer dan bij een gemiddeld bedrijf. De registratie van gewerkte uren, tijden, dagen en kilometers moet correct verlopen en tegelijkertijd rekening houden met de cao, het contract en onregelmatigheidstoeslagen. Dit kan PUUR.
De berekeningen van uren, kilometers en vergoedingen vormen de basis voor de export naar het salarissysteem. De gegevens en het arbeidscontract van een in het hr-systeem ingevoerde nieuwe medewerker komen automatisch in PUUR. Wijzigt er iets in het contract of gegevens van de medewerker? Ook dan komt die wijziging automatisch in PUUR. Er zijn standaardkoppelingen met veelgebruikte hr- en salarissystemen in de zorg beschikbaar: Loket.nl, Afas en ADP. Die zorgen voor een soepele gegevensuitwisseling.
Administratie voor cliënten
De cliëntadministratie kent twee onderwerpen: declareren en registreren van de zorg. Slimme technologie verwerkt geregistreerde uren naar de juiste declaratie. Dat lijkt ingewikkeld, maar PUUR. doet dit goed. Zorgprofessionals registreren hun gewerkte uren. PUUR. weet bij welke cliënten wat voor zorg is uitgevoerd, dus rekent de juiste bekostiging uit. Als zorgmedewerker hoef je daar niet over na te denken.
Ontdek PUUR. voor administratie door de webinar terug te kijken
Werk je nog niet met PUUR. voor de administratie, maar ben je wel nieuwsgierig naar het gemak?
Kijk dan hier de webinar; in control met PUUR. voor de administratie terug.