Let op! Uw browser is verouderd, dit kan negatief effect hebben op de gebruikerservaring. Download Chrome
X

PUUR. thuismaatje

Biedt jouw zorgorganisatie huishoudelijke hulp? En werken jullie met decentrale planning? Dan is PUUR. thuismaatje dé app voor jullie. Met PUUR. thuismaatje kunnen alle teams zelf de cliënten plannen en registreren.


PUUR. thuismaatje hebben we bedacht en ontwikkeld samen met gebruikers. De app is heel intuïtief en gebruiksvriendelijk. Dit maakt dat het voor iedereen goed te begrijpen en te gebruiken is.

Thuiszorg

PUUR. thuismaatje in een notendop

Met PUUR. thuismaatje kunnen alle teams niet alleen zelf de cliënten plannen en registreren, de app geeft je ook toegang tot administratieve gegevens van de cliënt zoals adres, telefoon en contactpersonen. Hoe handig is het om deze informatie altijd bij de hand te hebben!


Met PUUR. thuismaatje:

  • bekijk en plan je eenmalige/reeks cliëntafspraken, verlof en kantooroverleg;

  • registreer je je medewerker- en cliënturen;

  • registreer je reistijd, ziekte en scholing;

  • raadpleeg je supersnel cliëntgegevens - bel je met de cliënt of contactpersoon;

  • communiceer je veilig en efficiënt met je eigen team, andere teams of andere teamleden;

  • krijg je inzicht in de gegevens en de cliëntafspraken van je teamleden;

  • gebruik je de “Chatfunctie” om snel vervanging te regelen.

Thuismaatje
Nieuwsgierig?

Meer weten over PUUR. thuismaatje ?

Ben je nieuwsgierig naar hoe PUUR. thuismaatje er in de praktijk uitziet of heb je vragen over onze superfijne app?

Neem gerust contact met ons op: info@ecare.nl of 053 47 57 000

Meer nieuws

Lees nog even verder